Forest Days Glamping


"The magic is in the details"


Tocant ja a les portes del nou any, avui us presentem un projecte del qual ens sentim particularment orgullosos d'explicar, doncs hem tingut la gran sort de poder participar i treballar en el procés de legalització de l'establiment.

Aquesta meravella la podem trobar aquí a Catalunya, i m'atreveixo a dir, que es tracte del primer Glàmping autèntic a la nostre terra. Està situat en una zona de gran bellesa paisatgística però un tant desconeguda. La Vall d'Ora es troba a la comarca del Solsonès, als peus dels Pirineus, i Forest Days es una atalaia on poder gaudir de les vistes de tota la comarca i més enllà.

La Montse i el John, els promotors i autèntics artífexs del projecte, han preparat amb un gust exquisit, un total de quatre tendes tipus Bell, amb totes les comoditats per a que la vostre estada no s'estigui de res.

Tocando ya a las puertas del nuevo año, hoy os presentamos un proyecto del que nos sentimos particularmente orgullosos de explicar, pues hemos tenido la gran suerte de poder participar y trabajar en el proceso de legalización del establecimiento.

Esta maravilla la podemos encontrar  en Cataluña, y me atrevo a decir, que se trate del primer Glamping auténtico en nuestra tierra. Está situado en una zona de gran belleza paisajística pero un tanto desconocida. "La Vall d'Ora" se encuentra en la comarca del Solsonès, a los pies de los Pirineos, y Forest Days es una atalaya donde poder disfrutar de las vistas de toda la comarca y más allá.

Montse y John, los promotores y auténticos artífices del proyecto, han preparado con un gusto exquisito, un total de cuatro tiendas tipo Bell, con todas las comodidades para que en vuestra estancia no os falte de nada.










Cada una d'aquestes tendes es troba situada estratègicament al mig del bosc, on gaudir d'intimitat, pau i tranquil·litat al mig de la natura. A dins podeu trobar una estufa per mantenir l'escalfor interior. I a l'exterior d'una zona privada amb mobles de fusta fets a mà, per acabar d'arrodonir una escapada romàntica perfecte.


Cada una de estas tiendas se encuentra situada estratégicamente en medio del bosque, donde disfrutar de intimidad, paz y tranquilidad en medio de la naturaleza. Dentro podéis encontrar una estufa para mantener el calor en el interior. Y  en el exterior una zona privada con muebles de madera hechos a mano, para acabar de redondear  una escapada romántica perfecta.








A la zona exterior de cada tenda, trobem  una cabana pròpia que inclou un bany ecològic , amb un lavabo, dutxa i water sec , una forma enginyosa de trobar solucions respectuoses amb el medi ambient. Encara que si algú ho vol també es disposen de banys convencionals a la masia.

En la zona exterior de cada tienda, encontramos  una cabaña propia que incluye un baño ecológico, con un lavabo, ducha y water seco, una forma ingeniosa de encontrar soluciones respetuosas con el medio ambiente. Aunque si alguien prefiere también se disponen de baños convencionales en la masía.






I per acabar de completar l'experiència cada matí us espera  una cistella d'esmorzar continental , amb begudes calentes i aliments sans acabats de preparar.

Y para terminar de completar la experiencia cada mañana os espera una cesta de desayuno continental, con bebidas calientes y alimentos sanos recién preparados.


Una estància del tot recomanable per tots aquells amants de la natura i de  noves experiències.

Una estancia muy recomendable para aquellos amantes de la naturaleza y de nuevas experiencias.



Comentaris